Szállítási politika
A A Wok Hazaon keresztül történő megrendeléssel Ön elfogadja az alábbi feltételeket. Ezeket azért adjuk meg, hogy mindkét fél tisztában legyen ezzel a megállapodással, és beleegyezzen abba, hogy megvédjük egymást, és hogy meghatározzuk a szolgáltatásunkkal kapcsolatos elvárásokat.
1. Általános
A készlet rendelkezésre állásától függően igyekszünk pontos készletet fenntartani, de időről időre előfordulhat, hogy a raktárkészletben eltérés mutatkozik, és előfordulhat, hogy a vásárlás időpontjában nem tudunk minden terméket feltölteni. Ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megtudjuk, szeretné-e megvárni, amíg a készletből kifogyott terméket újra feltöltjük, vagy inkább egy utalványt szeretne.
2. Szállítási költségek
A szállítási költségek a pénztárnál kerülnek kiszámításra a súly, a méretek és különösen a megrendelt termékek rendeltetési helye alapján. A szállítási költségek kifizetése a vásárláskor történik. Ez az ár lesz a rendelés végső ára a szállítási költségekkel együtt.
3. Visszatérítés
A visszatérítés feltételei az oldal alján található Visszatérítési és visszatérítési szabályzatban találhatók.
4. Szállítási feltételek
A nemzetközi szállítású megrendelések általában 4, kivételesen azonban hosszabb ideig is eltarthatnak (akár 20 napig is). Ez nagyban függ a kiválasztott szállítási típustól és az Ön által leadott megrendelésben szereplő tételekhez kapcsolódó beszállítótól.
Szállítási idő
A megrendeléseket általában a megrendelés kifizetését követő 2 munkanapon belül feldolgozzuk. A szállítási cím megváltoztatására 24 órát biztosítunk.
Teamjeink hétfőtől péntekig a szokásos munkaidőben lépnek kapcsolatba a raktárhelyekkel, kivéve a nemzeti ünnepeket, amikor a szállítás nem aktiválódik a raktárhelyekkel.
Ha a A Wok Haza-nál rendel, a szállítási idő legfeljebb 5 munkanap. A megrendeléseket gyakran 5 munkanap előtt elküldik. A szállítás azonban ebben a forgalmas időszakban akár 2-4 hetet is igénybe vehet.
Nem szabad megfeledkezni a szállítás és a kézbesítés közötti különbségről. A szállítás a tárgyak szállítása és a célcímre történő eljuttatásuk biztosítása. Míg a szállítás az a művelet, amelynek során a tételek egy megrendelésből kerülnek ki.
Ez az oka, hogy a szállítási idő kivételesen akár 5 hét is lehet (2 munkanap rendelés feldolgozás, 5 munkanap szállítás és 4 hét szállítás).
Ezek a kivételes teljes késések, de a A Wok Haza szeretné ezt közölni Önnel, hogy elkerülje a kellemetlenségek forrását. Ennek ellenére, ha ez a szállítási idő letelt, azaz 5 hét, szeretnénk, ha Ön elégedett lenne.
Ezért olyan megoldásokat kínálunk Önnek, mint például a rendelés visszaküldése a mi költségünkön, vagy egy, az eredeti rendelésénél nagyobb értékű ajándékutalvány kiállítása. Ez szinte soha nem történik meg, de a A Wok Haza kezd saját sikerének áldozatává válni, és mi inkább előre látjuk az ilyen helyzeteket, és tájékoztatjuk Önt, hogy mi a politika az ügyfélszolgálat tekintetében.
Ezért, ha 5 héttel ezelőtt vagy annál régebben kapta meg a megrendelést visszaigazoló e-mailt, kérjük, válaszoljon a megrendelést visszaigazoló e-mailre, vagy írjon nekünk az info@wok-group.com e-mail címre
Az e-mail mielőbbi feldolgozása érdekében javasoljuk, hogy a következő információkat írja bele az e-mailjébe:
– Az Ön rendelési száma
– A megrendeléskor használt e-mail cím
– Név
– Keresztnév
– A megrendelés tartalma (akár hozzávetőlegesen is)
– A megrendelés dátuma
Ha e-mailt küld nekünk a info@wok-group.com címre, akkor azt is javasoljuk, hogy az e-mail tárgyaként a “Szállítási idő – A megrendelésének száma” szöveget írja be.
Példa: “Szállítási idő – 125698”
Az ügyfélszolgálat elkötelezett A Wok Haza tagjai 24 munkaórán belül válaszolnak e-mailben, hogy foglalkozzanak az Ön helyzetével.
4.4 Szállítási cím módosítása
A szállítási cím módosítására vonatkozó kérések esetén a rendelés feladása előtt bármikor módosíthatjuk a címet.
4.5 Postafiókos feladás
A Wok Counter kizárólag postafiókos címekre szállít a postai szolgáltatásokat igénybe véve. Ezekre a helyekre jelenleg nem tudunk postai szolgáltatásokat nyújtani.
4.6 Szállítás katonai címekre
A katonai címekre a USPS-en keresztül tudunk szállítani. Ezt a szolgáltatást azonban nem áll módunkban futárszolgálattal nyújtani.
4.7 Készleten nem lévő termékek
Ha egy termék nincs raktáron, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megtudjuk, szeretné-e megvárni a készleten lévő termék újbóli feltöltését, vagy inkább utalványt szeretne kapni. Ez az utalvány többet ér, mint az eredeti rendelés.
4.8 Szállítási idő túllépése
Ha a szállítási idő túllépése miatt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@wok-group.com e-mail címen.en hogy feldolgozhassuk a kérését.
5. Nyomonkövetési értesítések
A küldemény feladása után Ön egy nyomonkövetési linket kap, amelyről a szállítási szolgáltató által rendelkezésre bocsátott legfrissebb frissítések alapján nyomon követheti a küldemény előrehaladását.
6. Szállítás közben megsérült csomagok
Ha úgy találja, hogy a csomag szállítás közben megsérült, kérjük, lehetőség szerint utasítsa vissza a küldeményt, és lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ha a csomagot az Ön jelenléte nélkül kézbesítették, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a A Wok Haza ügyfélszolgálat munkatársaival a info@wok-group.com.
7. Vámok és adók
7.1 Forgalmi adó
A megrendelés leadásakor a Wok Counter oldalon feltüntetett árra már felszámítottuk az általános forgalmi adót.
7.2 Behozatali vámok és adók
A nemzetközi szállítmányok esetében előfordulhat, hogy a célországba érkezéskor behozatali vámokat és adókat kell fizetni. Ez országonként változik, és a A Wok Haza arra ösztönzi Önt, hogy tájékozódjon ezekről a lehetséges költségekről, mielőtt rendelést ad le nálunk. Ha a célországba való megérkezéskor megtagadja a vámok és adók megfizetését, az árut a vásárló költségére visszaküldjük a A Wok Haza részére, és a vásárló visszakapja a kifizetett áru értékét, csökkentve a visszaküldés postaköltségével. Az eredeti szállítás költségét nem térítjük vissza.
8. Lemondások
Ha meggondolja magát, mielőtt a megrendelését Wok Counter megkapja, a megrendelés feladása előtt bármikor elfogadjuk a lemondást. Ha a megrendelést már elküldték, kérjük, olvassa el a visszatérítési szabályzatunkat az oldal alján.
9. Biztosítás
A csomagok a fuvarozó által megadott értékig biztosítva vannak sérülés és veszteség ellen. A veszteséget abban az esetben rögzítik, ha a postai szolgálat megerősíti a veszteséget. A posta által visszaigazolt kézbesítés érvényesnek minősül. Valóban, A Wok Haza túl sok olyan esetet tapasztalt , amikor sajnos tisztességtelen ügyfelek bejelentették, hogy nem szállítottak, ahhoz, hogy kizárólag arra alapozzuk magunkat, amit a vevő mond. A A Wok Hazaminden tőle telhetőt megtesz, hogy Önt kielégítse, és a saját költségén visszaküldi a megrendelt termékeket, vagy az eredeti rendelés összegénél nagyobb értékű ajándékutalványt ajánl fel.
9.1 A szállítás közben megsérült csomagok feldolgozása
Az oldal alján linkelt Visszatérítési és visszatérítési szabályzat alapján visszatérítést vagy cserét biztosítunk.
9.2 A szállítás közben elveszett csomagok esetén követendő eljárás
Amennyiben a posta megerősíti a csomagok szállítás közbeni elvesztését, A Wok Haza mindent megtesz, hogy elégedetté tegye Önt azzal, hogy a saját költségén visszaküldi a megrendelt termékeket, vagy felajánlja Önnek az eredeti megrendelés összegét meghaladó értékű ajándékutalványt.
10. Ügyfélszolgálat
Az ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban kérjük, írjon e-mailt info@wok-group.com.